
Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα & τη Διδασκαλία Δια Ζώσης

Διάρκεια σπουδών: 3 ακαδημαϊκά εξάμηνα
Τίτλος πτυχίου: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Επιπέδου Μάστερ στα Αναλυτικά Προγράμματα & τη Διδασκαλία
Επίπεδο σπουδών: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
Τύπος σπουδών: Full time ή Part time
Κριτήρια εισδοχής: Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ιδρύματος της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ)
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Το «Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (Μάστερ) στα Αναλυτικά Προγράμματα και τη Διδασκαλία» με τις τρεις κατευθύνσεις:
Α. Θετικές Επιστήμες και Τεχνολογία
Β. Λογοτεχνία, Κοινωνία και Γλώσσα
Γ. Κοινωνικοπολιτισμικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση
Αποσκοπεί στην προετοιμασία εκπαιδευτικών και ερευνητών που είναι σε θέση να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος και να μπορούν να παρέχουν αποτελεσματική διδασκαλία και ποιοτικές ευκαιρίες μάθησης σε όλους τους μαθητές. Το πρόγραμμα έχει στόχο να δώσει τη δυνατότητα στους φοιτητές του να αποκτήσουν το απαραίτητο θεωρητικό και πρακτικό επιστημονικό υπόβαθρο στις σύγχρονες τάσεις διδακτικής μεθοδολογίας και οργάνωσης αποτελεσματικών περιβαλλόντων μάθησης που ευνοούν τη διεπιστημονικότητα ώστε οι απόφοιτοι του προγράμματος να μπορούν να λειτουργούν ως παραγωγικά στελέχη στο χώρο της εκπαίδευσης και να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της σημερινής αλλά και αυριανής κοινωνικής πραγματικότητας.
Με την υλοποίηση του προγράμματος οι φοιτητές αναμένεται:
- να γνωρίσουν και κατανοήσουν τα σύγχρονα και δυναμικά περιβάλλοντα μάθησης και τις δυνατότητες που προκύπτουν στην εποχή της τεχνολογίας, της πληροφορίας και της ραγδαίας εξέλιξης σε όλους τους τομείς της ζωής,
- να αναπτύξουν ικανότητες αξιοποίησης των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία στην τροποποίηση του ρόλου του εκπαιδευτικού και του μαθητή στην όλη μαθησιακή διαδικασία,
- να αναπτύξουν δεξιότητες διερεύνησης των εκπαιδευτικών θεμάτων, σχεδιασμού και ελέγχου της αποτελεσματικότητας παρεμβατικών προγραμμάτων για επίλυση προβληματικών καταστάσεων στο χώρο της εκπαίδευσης,
- να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοικειωθούν με ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών μεθόδων, διδακτικών τεχνικών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων για ένταξη διάφορων κοινωνικών θεμάτων στην εκπαίδευση, στη βάση της σύνδεσης της τυπικής με την άτυπη εκπαίδευση,
- να εμπλακούν σε κριτική μελέτη της εκπαιδευτικής πολιτικής, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων που υλοποιούνται στο σχολείο,
- να γνωρίσουν αποτελεσματικές τεχνικές έρευνας για ανάπτυξη προγραμμάτων στο πλαίσιο της ηθικής και της δεοντολογίας της έρευνας, και τέλος να
- να αξιοποιούν και να εφαρμόζουν τα αποτελέσματα της έρευνας στον εκπαιδευτικό χώρο και στην κοινωνία γενικότερα.
Οι απόφοιτοι μπορούν να απασχοληθούν ως επαγγελματίες υγείας κοινότητας σε όλο το φάσμα των δομών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Ως τέτοιες νοούνται αγροτικά ιατρεία, κέντρα υγείας, ιδιωτικές και δημόσιες δομές νοσηλείας στο σπίτι και δομές φροντίδας ηλικιωμένων. Επίσης οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν σε αυτόνομα ιατρεία – νοσηλευτήρια σε μεγάλες επιχειρησιακές μονάδες, όπως εργοστάσια ή και σε σχολεία. Ειδικότερα όσοι εξειδικευθούν στο τραύμα, σε σχέση με το βασικό τους πτυχίο, μπορεί να στελεχώσουν νοσοκομεία δευτεροβάθμιου και τριτοβάθμιου επιπέδου σε χειρουργικά τμήματα, τμήματα πλαστικής χειρουργικής, μονάδες εγκαυμάτων, ΤΕΠ. Επίσης σε συνδυασμό με την κλινική τους εμπειρία μπορεί να εργαστούν σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας ή σε φαρμακευτικές εταιρείες ως ειδικοί στο τραύμα και τις στομίες (wound specialist, tissue viability nurse, stoma therapist) και ως ειδικοί στα αντίστοιχα προϊόντα βιοτεχνολογίας.
Κατηγορία Μαθημάτων | ECTS |
---|---|
Υποχρεωτικά Μαθήματα | 40 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα | 20 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης | 30 |
Σύνολο | 90 |
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 40 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE511 | Σύγχρονες Αρχές Διδακτικής Μεθοδολογίας και Αποτελεσματική Διδασκαλία | 10 | 3 |
2 | ESPLE512 | Προχωρημένες Μέθοδοι στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 | 3 |
3 | ESPLE513 | Μάθηση και Νόηση | 10 | 3 |
4 | ESPLE514 | Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Eπιλεγόµενα Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE611 | Κοινωνιολογικές Διαστάσεις της Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
2 | ESPLE612 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αξιολόγηση Προγράμματος | 10 | 3 |
3 | ESPLE613 | Εκπαιδευτική Διοίκηση και Διαχείριση Μάθησης | 10 | 3 |
4 | ESPLE614 | Θεωρία και Πολιτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
5 | ESPLE615 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 1 | 10 | 0 |
6 | ESPLE616 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 2 | 10 | 0 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE700 | Ανεξάρτητη Μελέτη | 10 | 3 |
2 | ESPLE711 | Νέες Τεχνολογίες και Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού | 10 | 3 |
3 | ESPLE712 | Σύγχρονες Εμφάσεις στις Φυσικές Επιστήμες | 10 | 3 |
4 | ESPLE713 | Νόηση και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες | 10 | 3 |
5 | ESPLE714 | Σύγχρονες Εμφάσεις στα Μαθηματικά | 10 | 3 |
6 | ESPLE715 | Νόηση και Μάθηση στα Μαθηματικά | 10 | 3 |
Οι τρόποι παρακολούθησης είναι:
-H πλήρης φοίτηση (3 εξάμηνα, 30ects ανά εξάμηνο)
-H μερική φοίτηση (λιγότερα από 30ects ανά εξάμηνο)
Κατηγορία Μαθημάτων | ECTS |
---|---|
Υποχρεωτικά Μαθήματα | 40 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα | 20 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης | 30 |
Σύνολο | 90 |
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 40 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE511 | Σύγχρονες Αρχές Διδακτικής Μεθοδολογίας και Αποτελεσματική Διδασκαλία | 10 | 3 |
2 | ESPLE512 | Προχωρημένες Μέθοδοι στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 | 3 |
3 | ESPLE513 | Μάθηση και Νόηση | 10 | 3 |
4 | ESPLE514 | Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Eπιλεγόµενα Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE611 | Κοινωνιολογικές Διαστάσεις της Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
2 | ESPLE612 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αξιολόγηση Προγράμματος | 10 | 3 |
3 | ESPLE613 | Εκπαιδευτική Διοίκηση και Διαχείριση Μάθησης | 10 | 3 |
4 | ESPLE614 | Θεωρία και Πολιτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
5 | ESPLE615 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 1 | 10 | 0 |
6 | ESPLE616 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 2 | 10 | 0 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE700 | Ανεξάρτητη Μελέτη | 10 | 3 |
2 | ESPLE721 | Γλώσσα και Λογοτεχνία | 10 | 3 |
3 | ESPLE722 | Μαθηματικά και Παιδική Λογοτεχνία | 10 | 3 |
4 | ESPLE723 | Ιδεολογία, Αναπαράσταση και Εικόνα στην Παιδική Λογοτεχνία | 10 | 3 |
5 | ESPLE724 | Γλώσσα και Κοινωνία | 10 | 3 |
6 | ESPLE725 | Δημιουργική Γραφή | 10 | 3 |
Οι τρόποι παρακολούθησης είναι:
-H πλήρης φοίτηση (3 εξάμηνα, 30ects ανά εξάμηνο)
-H μερική φοίτηση (λιγότερα από 30ects ανά εξάμηνο)
Κατηγορία Μαθημάτων | ECTS |
---|---|
Υποχρεωτικά Μαθήματα | 40 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα | 20 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης | 30 |
Σύνολο | 90 |
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 40 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE511 | Σύγχρονες Αρχές Διδακτικής Μεθοδολογίας και Αποτελεσματική Διδασκαλία | 10 | 3 |
2 | ESPLE512 | Προχωρημένες Μέθοδοι στην Εκπαιδευτική Έρευνα | 10 | 3 |
3 | ESPLE513 | Μάθηση και Νόηση | 10 | 3 |
4 | ESPLE514 | Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Eπιλεγόµενα Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE611 | Κοινωνιολογικές Διαστάσεις της Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
2 | ESPLE612 | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Αξιολόγηση Προγράμματος | 10 | 3 |
3 | ESPLE613 | Εκπαιδευτική Διοίκηση και Διαχείριση Μάθησης | 10 | 3 |
4 | ESPLE614 | Θεωρία και Πολιτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης | 10 | 3 |
5 | ESPLE615 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 1 | 10 | 0 |
6 | ESPLE616 | Μεταπτυχιακή Διατριβή 2 | 10 | 0 |
Επιλεγόμενα Κατεύθυνσης
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | ESPLE700 | Ανεξάρτητη Μελέτη | 10 | 3 |
2 | ESPLE731 | Η Κοινωνική και Παιδαγωγική Διάσταση της Αγωγής Υγείας | 10 | 3 |
3 | ESPLE732 | Η Κοινωνική και Παιδαγωγική Διάσταση της Φυσικής Αγωγής | 10 | 3 |
4 | ESPLE733 | Σχολείο και Αειφόρος Ανάπτυξη | 10 | 3 |
5 | ESPLE734 | Τέχνη, Πολιτισμός και Νέες Τεχνολογίες | 10 | 3 |
6 | ESPLE735 | Εφαρμογές του Δράματος στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Οι τρόποι παρακολούθησης είναι:
-H πλήρης φοίτηση (3 εξάμηνα, 30ects ανά εξάμηνο)
-H μερική φοίτηση (λιγότερα από 30ects ανά εξάμηνο)
Για ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής στα μεταπτυχιακά προγράμματα κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
Για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τα μεταπτυχιακά προγράμματα επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που θα βρείτε στο παρακάτω σύνδεσμο.